16.16

tjaaaa, är fortfarande hos linda. skulle igentligen hem idag för att hämta kläder och sånt men missade självklart bussen så får ta det imorgon
idag har jag iallafall varit i skolan i typ en timme, det enda vi gjorde var att kolla på skolan och äta, men nu har jag iallafall bestämt mig att byta klass föresten också:) efter skolan åkte jag till torp en sväng i mega ovädret och sedan ö&b och sen åkte jag och min syster till han som äger lägenheten och nu får "vi" den på måndag! underbaaart, ah iallafall så har vi sprungit som dårar från bilen in överallt eftersom det regnar som in i helvete, helt sjukt vilket oväder det är just nu, eller ah i uddevalla då.. som alltid ;)!
nu ska jag se på simpsons och sedan sova tidigt! för är så jävla trött, hare götttttt
hej då och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0