hemma

nu är jag hemma! gött när man kommer hem och öppnar kylskåpet (som alltid är det första jag gör när jag kommer hem) så är det en fet hög pankakor på en tallrik, fast nu ligger dom inte där längre dock.. hehe;) 
aja iallfall skön dag i skolan idag, slutade ungefär halv 1 :) imorgon blir det klassbyte om allt går som det ska, och så börjar vi även med dom vanliga lektionerna! föresten när jag gick in på mitt rum förut så ser jag mina underbara tofflor? om det nu är så det heter, blev lite osäker ;o som jag fick av världens goaste Isabella!:D och fick även ett armband när hon kom hem från kreta:) soo sweeeet!  
snart bär det av till uddevalla igen, så får göra iordning mig lite och ta på mig kläder så jag inte skrämmer iväg dom som sitter på bussen haha ;) 

 


Kommentarer
Postat av: isabella

hihi love yoou ;D och måste prata med dig om massa! känns som det var en evighet sen , SAKNAR DIG SÅÅÅ HIMLA MYCKET:(<3

2010-08-25 @ 20:35:05
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0