like it !

Tja, nu har alla i min familj lämnat mig här själv, får hoppas att jag inte blir mörkrädd bara!
har iallafall varit i uddevalla dom här senaste dagarna därför har jag inte bloggat plus att jag börjar tröttna på det. så får se hur länge mera jag håller på, aja iallafall. i onsdags var jag i trollhättan med syster för att lämna in bilen och sedan åkte vi till nordby? eller överby? skitsam det som ligger där iallafall, hittade ingentingen mera än en tröja, ja EN tröja. och jag skojar inte nu men testade nog 50 kläder när jag var där:o som i en affär provade jag 13 tröjor, och tre blev kanske och sedan blev det bara en, helt sjukt. det var då inte min dag.. och idag har jag varit i göteborg med Linda också och henne små bebisar på djursjukhuset hihi :)
och imorgon blir det torp och sedan till syster igen, känns som jag bor där snart alltså :o och på måndag börjar skolan lite nervöst faktikst, har iaf skaffat lägenhet med syster till september tills jag hittar en bra 1:a :) så det blir nog några månader där :) och imorgon får jag även min lön ifrån juli, skönt som fan ska det bli kan jag lova! ja det var väl allt!

Kommentarer
Postat av: Isabella

överby/ponk

2010-08-20 @ 15:41:19
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0