wonderful

heej! nyss kommit hem från jobbet, fick sluta två timmar tidagare, huuuur skönt som helst. har nog aldrig varit så jävla trött som jag har varit i dag alltså, så just nu ligger jag i sängen efter att ha tagit på mig pyamas precis när jag kommit hem haha :)
har inte bloggat på så länge så tänkte berätta lite om dom dagarna, i söndags åkte jag till min saknade sandra och nästan direkt fick vi ett impuls ryck och sprang till bussen från dingle och hoppade på den vidare mot grebbestad där vi käkade langos, naturgodis och kallkorv :D senare åkte vi hem till sandra igen med hjälp av anton och kollade på skräck film och somnade, hade otroligt roligt som jag alltid har med dig! och älskar verkligen våran galenskap haha :D
och dagen efter åkte vi till göteborg med sötnosarna Lina och Isabell och sandra du är självklart också en sötnos :D där var vi hela dagen ungefär och sedan åkte jag och lina hem till sandra och fixade linas löshår, och efter någon timme åkte hon hem och jag och sandra satte oss i våran dödhet och kollade på film :) 
och idag ska jag till uddevalla och lyssna på någon övningskörsgrej, skittråkigt men bara att stå ut ;d och senare ikväll blir det att åkte till dingle igen och sedan till basse och lämna hans cykel :) så tack till er som har gjort dom här dagarna till riktigt jävla bra dagar! <3 here is some pictures:)





Kommentarer
Postat av: Isabella

jaa:D hahaha jaaaaa perfektooo :D<3

2010-08-10 @ 16:15:39
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: lina

har haft det riktigt roligt de här dagarna, och det kommer fler vill jag lova! ;D puss på dig sötnos och tack för den fina kommentaren i min blogg :)<3

2010-08-11 @ 09:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0