dagen före doppardagen

är det så man säger?
fast vad spelar det för roll igentligen, det är ju julafton imorgon. och jag är fortfarande sjukt chockad för att det känns verkligen inte som att det är det, men jag längtar iallafall!
all julmat, mys och paket, kommer säkert att vakna tusen gånger i natt med som jag gör varandra natt vid den här tiden :)
föresten så kan jag lova att det inte är kallt på mitt rum, eftersom jag och min interlligens tänkte förut att jag sätter elementet på högsta, och kallt blev det ju inte av det iallafall ... men bättre varmt än kallt eller?


Benjamin som jultomte, saknar det lilla fjunet



Kommentarer
Postat av: alexandra

gott:D<3

2010-12-23 @ 20:56:55
URL: http://alexandrajohannabergquist.blogg.se/
Postat av: alexandra

för min nyår ska då bli bra så jag sitter och tjötar på alla hela tiden, haha men får gå, jag får vara lite jobbig. för dör om det blir tråkigt!haha:D

2010-12-23 @ 20:58:02
URL: http://alexandrajohannabergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0