inte så kul va?

Sitter och syr på dom jävla clipsen på löshåret, och det suger.
plus att jag får typ ta allt löshår jag fick för att det var tunt som fan, så jag förstår dig alexandra, dumma affär!
och eftersom jag klagar kan jag lika gärna fortsätta, jag tror jag börjar bli senil eller dement eller vafan det heter för att jag glömmer bort heeeela tiden var jag lägger mina saker och det börjar bli sjukt irreterande..

som ni märker så är jag inte på topp humör, men det vänder väl imorgon eftersom det är nyår!
längtar som bara den och det kommer bli en toppen kväll!
nu ska jag fortsätta med att sy och får väl svara fjunet som har överenergi på msn också hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0