soaré, igår plus idag


Torsdag: jag och sandra är bäst ibland, vi fixade så vi slapp två lektioner:)
därför tog jag tåget och bussen till hamburgsund mycket tidigare där jag gick till Ponken där även Hannah var och sedan till soaren för att kolla på när dom gick lucia. Kan ju bara säga att Isabella var världens finaste tärna och att Hannah var världens finaste lucia!

Fredag: åkte HEMIFRÅN till skolan, det sög. och sedan hade vi en lektion och efter det kollade vi på julkonsär, tråkigt! men efter skolan tog jag och isabella tåget till göteborg, och såklart som fan stannade det i ytterby ännu en gång... vi fastnade där i somras också, fast då var det i flera timmar eftersom vi inte fick plats i dom första bussarna som kom haha!
men efter en stund gick vi tillbaka till tåget för att det började rulla igen, sedan köpte vi några julklappar och sedan blev det tåget hem till uddevalla där vi såg på film och sov nästan direkt

Idag: vi vaknade och åt världens frukost plus lite godis, sedan efter att ha legat och varit döda i soffan så gick vi ut i snöstormen och åt thai, sedan tog vi tåget heeeem :)
Har haft superkul med dig fjunet! <3





Kommentarer
Postat av: isabella

WHGOO heest : Djuj har haft jätte kul med dig <3333333

2010-12-18 @ 19:19:55
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0