jobb

fyfan, det var inte kul kan jag lova att jobba och stå upp vid halv 7 ..
var skittrött, när jag blir äldre ska jag fan skaffa ett jobb som man bara sitter på! plus att jag måste ta ut min piercing, och för dom som inte vet så har jag det i ögonbrynet, och det växer ju igen så får inte i den nu.
den som är min bebis:( menmen jag får pressa! och så glömde jag lämna tillbaka några nycklar, och om jag minns rätt så skulle hon tydligen bli förbannad om man glömde det, och jag slängde lappen med numret till jobbet så det kommer blir sjukt pinsamt imorgon haha, nu ska jag sova för är dödstrött och sedan ikväll ska jag göra något rikitgt jävla gott bara för att jag har slitit hela dagen, HEJDÅ!  


Kommentarer
Postat av: isabella

Hahah klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant :D <3

2010-07-19 @ 17:47:49
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: PÖNK

eh ja typ ..

2010-07-20 @ 18:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0