nightmare

hade en mardröm inatt för jag och isabella såg på en skräckis igår innan vi gick och la oss, det var inte trevligt kan jag lova. Var livrädd!
aja, isabella sov här inatt efter uddevalla vi åkte dit med moped och jag hade bara en hjälm, så att isabella tog en hink på huvudet haha skrattade hela vägen till hällevadsholm, såg så jävla roligt ut i skuggan
när vi väl kom till uddevalla gick vi till willys direkt och köpte det vi var där för, alltså naturgodis :)
sedan tänkte vi ta ett tåg hem vi 9, men kom det något tåg? nej. så vi gick och kollade buss men det gick ingen heller förens typ två timmar och det var bara till håby. men såntur var träffade vi marcus och han skulle endå hem så att han körde hem oss också :)
och då kollade vi på en värdelös film och åt, sedan sov vi :) eller ah jag var väl vaken halva natten eftersom jag var livrädd haha ;)
nu ska jag gå ner till min bästa vän. tv:n
 


Kommentarer
Postat av: isabella

HAHAHAH!

<33333333333333

2010-07-08 @ 13:28:39
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: isabella

HAHAHAH!

<33333333333333

2010-07-08 @ 13:28:40
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0