ont i magen ..

haha, ja som ni ser på rubriken så har jag jävligt ont i magen för att fyfan vad jag har ätit!
ja jordgubbar, grädde, jordnötssmör, macka och massa mat.. love it! ska snart lägga mig i sängen för kan knappt röra på mig haha :D
igår var det mys kväll med isabella och då såg vi på film och åt till 3 på natten och det var knappt några pauser, haha! hade iaf jättemysigt! och idag så gick vi runt i pyamas till halv 7 ungefär, haha det är verkligen underbart att ha sånna dagar!
föresten så börjar jag jobba imorgon, har inte någon lust alls till det ska stå upp vid 7 fyfan. men pengar är pengar, så får väl bara stå ut
nej nu drar jag mig mot sängen och film heheheheee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0