söndag

Tja! igår blev det ju fjällbackakalaset, och det blev lyckat! :)
tråkigt att det regnade bara, men det gick ju endå
började med att mina sötnosar ida, alexandra och isabella kom hem till mig och vi började dricka lite, spela och pratade, sedan gick vi ner till bussen, haha och det gick ungefär en timme och det ska ta 20 minuter igentligen
sedan blev det fjällbacka och träffa massa trevliga folk :) senare på natten åkte jag, sebbe och isabella hem till mig. haha tror då fan jag aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv
måste bara säga: ponk, vi är inte normala! 
och ikväll blir det troligtvis bio med isabella och thaimat :D 
tack för domhär dagarna isabella, du är bäst <3  



 




Kommentarer
Postat av: isabella

HAHAHAH inte normala någonstans alltså :( Hade ont i magen så mycke tjag skratta ahha sjukt. OCH TACK FÖR DEN HÄR HELGEN JUUJ,HAR VARIT HUR ROLIGT SOM HELST DU ÄR BÄST ÄLSKAR DIG YOU MAKE ME HAPPY <3<3<3<3<3

2010-07-04 @ 13:09:06
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0