nu kör jag själv!

eftersom alexandra fixade en egen ifrån våran gamla bogg så gör jag samma sak :)
designen får se ut som den gör tills jag låter alexandra fixa den åt mig hihi ;)
idag har jag iallafall varit med isabella och vi har ätit, sätt på film och varit helt döda hela dagen och mycket skratt blev det, love you <3
sedan när jag kom hem blev det direkt en sväng till torp med mamma och pappa för att köpa presenter, och efter det blev det donken och nu sitter jag och äter naturgodis och kollar på wisards of waverly place movie hehe, jag har inget liv :) men ibland är det precis såhär ett sommarlov ska se ut!
och eftersom jag har haft en mysdag hela dagen så ska jag fortsätta med det nu!
puss







Kommentarer
Postat av: isabella

haha mycket skratt blev det allt trots att vi var hel döda :D hihi TACK FÖR DU GÖR MIN DAG LJUSARE JUJELITOOOO, utan juj ingen ponk! edsbehk <3

2010-06-18 @ 14:41:27
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0