grym kväll säger jag bara

Jag har inga bilder, för att när jag satte på kameran igår så stog det: svagt batteri.
det var rätt irreterande haha
menmen, jag började kvällen hos amandra med matilda och vi fixade oss och så, och sedan gick vi till julia där det var fullt ös, när vi knappt kunde gå mera efter all dans och trappor, och efter en stund så gick jag och massa goa brudar ner till plusfesten där det då också verkligen var fullt ös haha, och det träffade man massssa trevligt folk :)
sedan en liten stund innan det stängde gick jag sandra och alexandra hem till mig, och när vi väl kom hem så klart som fan jag glömde nycklarna uppe hos amanda, så vi gick in till mina grannar en stund och sedan fick jag skjuts upp till henne för att hämta dom och då körde vi lite efterfest med några folk, och sedan somnade alexandra och sandra så jag satt uppe ett rätt bra tag till innan jag gick och la mig och sedan vaknade 8?!
Så nu har jag precis vaknat efter en timmes sömn till och ska äta lite godis och se på film tänkte jag, har typ ont i hela kroppen så ska då fan inte röra mig :)
DET VAR ALLT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0