så äre

nu har jag inte bloggat på ett bra tag, tror ärligt inte det kommer bli så mycket nu längre heller. för att jag tycker den är bra att ha om man har tråkigt, men annars så har jag tappat lusten att blogga

iallfall i torsdags till fredags var jag i göteborg med mamma och vi tog modell kort, sov på hotell, shoppade, åt god mat och hade det bara mysigt :)
och just nu sitter jag och tuggar på nötter, och min familj har gäster, jättekul att känna att hela huset skakar bara för att dom skrattar..
idag har jag varit hos bästaponk en stund, och sedan när jag kom hem så åkte jag direkt till torp med jasmine, kenneth och jesper och sedan in till uddevalla till lägenheten där jag och jasmine stannade en stund tills vi tog tåget hem, och när vi kom fram i ödemarken så gick vi nästan hem till mig från busshållsplatsen för att vi hade glömt att säga till jesper att vi var framme, och sedan åkte vi till hamburgsund och sedan hem till jesper och sedan efter en stund åkte jag och jasmine hem till mig :)
så så har min kväll sätt ut, och det mesta har då vart av att åka bil, buss och tåg men det har varit trevligt endå :)
det var väl allt, nu ska jag fortsätta gosa med min nosis


ärligt talat så tycker jag faktikst inte alls om dom här bilderna, men jag tänkte att jag får ta mig mod till att visa några




Kommentarer
Postat av: isabella

alltså jag döööööööööööööööör, fyfan vad söt du är ! !!!!!! !!!

2010-11-06 @ 23:17:38
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: hanna

gud så snygg du är på bilderna :D

2010-11-11 @ 19:10:25
URL: http://hannnaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0