Nov. 9, 2010

IGÅR: gick till skolan och lekte och sedan på kvällen kom pappa in för att vi skulle på utvecklingssamtal, och jag hade fattat fel för att jag hade bytat med en i min klass så skulle igentligen vara där halv 5 men kom dit halv 7. så vi kom inte in i skolan för att det var låst, fast tillslut kom det en tjej som gick ut och då gick vi in :)
här är två bilder på hur jag såg ut igår och en på poopi
och kan bara säga att jag älskar min pappa haha!



IDAG: så har jag nyss varit i skolan, och hade en lektion på en halvtimme och sedan hälsoundersökning hos skolsköterskan, OCH JAG HAR BLIVIT EN CENTIMETER LÄNGRE! iallafall så var det snöstorm när jag gick till skolan, och när jag kom fram så var jag svart i hela ansiktet och mitt hår var typ is :) och sedan gick jag hem men då kom all snö på min rygg sån tur var. och klockan 12 ska jag gå tillbaka till skolan, och senare idag blir det gymmet, ja det var väl allt!



Kommentarer
Postat av: isabella

1. HAHA älskar arneeee! och försöker att göra en böl min? eh....



2. 1 cm, du är fortfarande en kortis............



3. DU ÄR VACKER COOL MEDMERA



4. <3

2010-11-09 @ 15:51:49
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: isabella

1. HAHAHA!

2. han är nog en riktigt hest innersinne...

3. jag är alltid cool, och ja vi träffas allt för sällan böl !!!

4. haha träning är nog inte vår grej...

5. vilken böld på min kind?! du kan va en böld..

6. haha! så sant.... halva bussen älskar också arne, och buggarn osv osv osv ;) HIHIHI..

2010-11-09 @ 22:42:11
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0