INTE OKEJ

Jag blir så aaaarg, kan knappt skriva på msn för att det står att mottagaren inte kan ta emot ditt meddelande och så kan jag inte skicka sms heller för helt plötsligt så har jag inte någon jävla täckning, som jag alltid har när jag sitter här!
oooorkar verkligen inte, därför jag ska jag nog gå till willys och köpa godis och sura för mig själv tills allt funkar igen! 

och ikväll blir det antingen utgång eller mys hemma, jag har inte riktigt bestämt mig ännu. 
är jävligt trött och har varit det hela dagen, så vet inte hur jag känner riktigt men det märker jag senare
stannar iallafall kvar i uddevalla
men somsagt nu ska jag nog gå till willys! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0