scary, heart

kan börja med att säga att jag är livrädd! sitter och ser på new moon på tv:n och alla sover i huset.
haha ja, filmen kanske inte är så läskig, men tro mig om man sitter själv i mörkret så blir den då det :(
jaja, nu när jag har blivit pigg så funderar jag på att ändra min design, eller försöka iallafall!

igår så lämnade vi tillbaka lilla benjamin, hoppas du får det bra och saknar dig fjunet
och ikväll så började med att jag och linda åkte hem och på kvällen blev det massa räkor med familjen, jättemysigt. och efter en stund får jag sms av jasmine att hon är här, så det blev att träffa sötnosen och det behövdes starkt kan jag lova :)
ja och imorgon är det halloween, vet inte riktigt hur jag ska göra än faktiskt. någon som vet något roligt?
men nu ska jag fortsätta se på den "läskiga" filmen 
    godnatt and have sweet dreams


Kommentarer
Postat av: isabella

rädd för new moon, have only one thing to say.. ------> :P

!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-30 @ 00:04:39
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0