äntligen freedag!

Ja då var man hemma efter en vecka utan internet och skola!
det är iallafall tur att man har internet i skolan annars hade jag nog varit helt galen just nu haha ;)
såhär har iallafall min vecka sätt ut

måndag: skola och sedan lekt med sebbe och pontus

tisdag:
skola och sedan var jag sjukt trött så gick hem och la mig direkt så sov

onsdag:
skola och slutade lite tidigare så följde med matilda ner till bussen och träffade även viktor på vägen och somvanligt trodde han att han kommer bli rikare än mig, men nej!

torsdag:
skola och sedan följde rebecka med hem en stund och sedan blev det att ta bussen hem och sedan till fjällbacka för att ta spruta och sedan in till uddevalla igen och handla mat med syster och pappa :)

fredag:
alltså idag, så gick jag till engelska lektionen och jag och rebecka redovisade, I ENGELSKA! sjukt nervösa var vi, och det gick ju inte så jättebra precis, slutade med skratttårar haha! och ikväll blir det mys och godis med mina päron, sedan sova! är så jävla sjukt trött efter en vecka skola!



Kommentarer
Postat av: isabella

:):) JAA

Hejhej monika hej på dig monika:) krAM

2010-09-18 @ 15:14:22
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: isabella

tack kram

2010-09-18 @ 17:13:40
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: isabella

BLOGG A DÅ H

2010-09-22 @ 22:04:30
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0