det är lite farligt men det är bara att köra på!

Hellu
ledig idag härligt, eftersom jag knappt sover om nätterna nu för tiden längre eftersom det är tre skrikande katter utanför dörren eller så klampar dom på mig när jag sover, så har det varit helt underbart att haft en dag som jag bara varit hemma och tagit det lungt!  
ska snart iväg och sola och sedan uddevalla om jag ska till skolan imorgon, vet inte riktigt det än eller om jag ska börja min helg nu, låter lite mera lockande faktikst.
tror det blir göteborg i helgen också och shopppa
får snart internet i lägenheten också, och då blir det mera bloggning och snyggare design tänkte jag försöka med också:)
bara för att jag sitter och ser på tv nu kan jag ju säga att jag hatar reklam, plus att har dom blivit längre? eller är det bara jag som har börjat tänka på det?
haha, men nu kom nog pappa. så nu blir det sola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0