FREDAG JA

känner att jag aldrig bloggat längre.. men det är för att jag inte har något internet i lägenheten JA DET SUGER och jag har inte haft någon lust när jag kommit hem, tror helt enkelt jag tappat lusten kanske kommer tillbaka man vet aldrig! den är iallafall bra att ha ibland när man har tråkigt
nu har jag iallafall precis kommit hem från tanum, där jag var hos kasper och åt massa räkor, kräftor och jordgubbar och grädde! goootttiii
ska snart sova tror jag om jag blir trött igen för att höll på att somna förut. föresten eftersom jag inte bloggat på hela veckan så kan jag ju berätta lite om den, det är inget speciellt eller roligt som har hänt.. eller har bytat klass och varit i skolan en dag och resten hemma, haha nu börjar jag älska att vara hemma när man har skaffat lägenhet, bara så jobbigt att pendla, annars skulle jag vilja bo hemma hela mitt liv, hur skönt hade inte det varit?
jaja, nu tror jag faktikst en film och sängen kallar på moi, ha det bra och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0