peiiintiiing

vettefan hur det stavas på engelska som ni kanske ser på rubriken, men idag ska jag iallafall måla skulle göra det igår  igentligen men så blev det inte!
har iallafall nyss käkat pankakor, som jag lever på nu eftersom jag inte orkar laga mat........
och idag så fick vi sluta tidigare och samma sak imorgon, fett nice azzzååh!
HMM... och igår så flyttade jag massa flyttlådor fram och tillbaka från lägenheterna, men fick ju lite hjälp av alaa så ska inte klaga haha;)! (fast det var sjukt jobbigt!) och i måndags efter skolan så blev det promenad runt uddevalla med sebbe och pontus och fick bära en 2 ton väska, klena jävlar! ja det är väl det jag gjort under dom hära dagarna, men nu ska jag dra och måla somsagt :D
g o o d b y e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0