tjolahopp

igår blev det torp med ponken! har alltid lika kul med dig! :D<3
och köpte en ring, halsband och bh :)
och sedan åkte jag tillbaka till uddvalla där jag var med alaa och sedan gick vi hem till mig en stund :)
och idag har jag varit i skolan och haft en lektion sedan hade vi ungefär 3 timmar rast, så efter att ha spelat kort med några från min klass så åkte jag, Kasper, Marita och Rebecca till tanum, vi gick till tanumskolan en stund och sedan gick jag till mormor och efter en stund kom morfar och körde hem mig :)
och snart ska jag bege mig mot uddevalla igen!







Kommentarer
Postat av: isabella

hhihhiihih du vet vad jag tycket om skorna helt underbara :D: <3

2010-09-28 @ 17:57:10
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0