thebigtown

kan börja med att säga tack till ponken som gjorde min lördag och söndag sjukt roliga!
i går så kom babyfaces in till uddevalla och vi gick nästan direkt och käka thaimat, och sedan kollade vi bio och efter det träffade vi sötsebbe så vi satt och tjöta inne på macdonalds hehe, sedan blev det hem till lägenheten med massa filmer och sova och idag blev det thaimat igen, åt upp halva resturangen..... och sedan stan heeeela dagen, och sedan när hon hade åkt hem så satt jag där i lägenheten utan internet, ingen tv och ingen bra musik. jag vet det låter helt underbart ! och då så köpte jag määängder med naturgodis och kollade film på datorn så nu mår jag sjukt illa, känns som jag ska spy hela tiden så därför blir det ingen skola för mig imorgon. nu blir det lite bilder och sedan ska jag sova så jag mår bättre!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0