21.20

Helloooooooo
Så långt det har kommit på lovet så har fan allt varit helt underbart! Fast det kan ju faktiskt inte bli något annat när jag och Onkisbus är i farten hihi. Fast det är rätt hårt att jag nog aldrig har varit så här trött och sliten som jag är just nu och har varit idag.
Så att nu blir det till att sova, och vakna riktigt sent imorgon om det går!
Tisdagen blev iallafall toppen och igår blev det lite grillning/mat+massa gående och idag åkte jag tidigt till Göteborg för att vara med i tv:n lite smått...
nu blir det sängen, Pussssss
Bilder får komma någon annan dag eftersom jag är hemma och inte ska in till uddevalla förens lördag eller söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0