en vän som skriver

Hej nu är det såhär att julia klarar inte av pressen utav hennes tusentals läsare, tycker ni ska respektera detta. eftersom julia håller på att trixa och fixa så skriver jag, alltså henes vän, ponk. igår tillbringdes kvällen med min vän julia, medans tiden tickade så kom det 4 pojkar till våran lägenhet. okej det är julias, men det är mest min. deras vistelse var inte alls för långt förutom en danceboy som stannade hela natten lång. damn vad den killen kunde dansa må jag säga. vi pratade om allt mellan himmel och jord till klockan blev 4-5 då vi gick och la oss, somnade gott och vaknade med hungerkänsla. espresso house var det enda rätta eftersom kylen var tom som julias huvud. Frukosten där var god, 5 av 5. Efter lite springade till bussar och bilar och allt var det var. så hamnade jag hemma hos mig och fjunet hemma hos henne. BUT NOW, är vi återförenade igen. denna gången är vi nyduschade. Och snart bär det iväg till uddevalla igen där vi ska tillbringa våran natt. Det var allt för oss, nästa stopp uddevalla, udddevalla. talas höres osv, med vänliga hälsningar er alldeles egna isabella♥

här är några bilder under våran vandring från vårat äventyrliga liv.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0