ingen är perfekt men alla är perfekta?

Nejnu har det allt varit för dött här allt för länge känner jag...
men ska rabbla ihop mina dagar lite
I onsdags åkte jag in till uddevalla med poopi för att fixa en del helvetes saker. Sedan så sov jag där, och dagen efter kom Matilda och hälsade på en sväng tills vi tog bussen hem till henne där vi tugga och sedan gav oss iväg till göteborg där vi skulle vara statister i en debatt grej på tv:n. tack och lov att man inte syndes för mycket iallafall.
Sedan åkt vi hem till henne igen och sov, dagen efter den dagen alltså på fredagen åkte jag till mina kära mormor och sovöver, så vi köpte pizza och sånt där.
och idag jag har bara ätit i stort sätt, det är faktiskt jävligt brutalt också. Så sitter här och håller på att kväva mig själv snart, nej men nästan iallafall.
Ikväll blir det en hemmakväll, och imorgon beger jag mig in till uddevalla. kanske träna lite känner jag och på måndag är det ju skola igen, fyfan vad lovet har gått snabbt... Men har haft ett bra lov iallafall :) 
Så nu har denna blogg inte försvunnit ur dimman, och det betyder att jag lever. alltså det är fan inte lite jag har skrivit märker jag nu, så kan förstå om ingen läser igenom det här h3h3! 
 


Kommentarer
Postat av: TildaaaaAA

Sneel heest..

2011-02-26 @ 23:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0