intressant fakta var det här

tjenus
nyss ätit för en hel flock vilddjur, och jag ljuger inte.
men ska det vara så ska det fan vara, som dom coola brukar säga va!
h3h3, är inte mig själv idag. eller så är jag det?
skämt och sido, var på torp med mammsen förut iallafall, köpte mig ett par jeans och en snygg topp till. kändes bra!
och så har jag även lämnat in några cv idag, kände mig som en efterbliven nykläckt fågel. menmen, är iallafall nöjd.
är hemmahemma nu iallafall, så ska väl bara chilledilla ikväll
herrå, har inga ok bilder heller så gå vidare eller stå kvar hihi

Kommentarer
Postat av: isabella

DU ÄR EFTERBLIVEN

2011-02-18 @ 21:18:43
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0