lördag och söndag

kvällen igår vad super bra, började med att hänga i träd och slutade med att hålla på att frysa ihjäl.
låter ju kanske inte så lockande, men allt där emellan var toppen
imorse drog jag, matilda och sebbe ner till willys och köpte tacos och godis och sedan drog han så jag och matilda åkte hem och började laga mat, fyfaasen vad gott det var.............
så nu sitter båda här och är superduper trötta och leker med livet. plus att matilda upptäckte precis att det är två stora målade elefanter över halva min vägg, ja ELEFANTER, som är lite utsuddade. alltså jag vet inte vad jag ska tro, så för tillfället känns det som att jag drömmer.. haha  

now you know, bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0