en vanlig dag

heeeeeeeej!
imorse när jag gick till skolan så hade vi såklart som fan ingen lärare på två timmar, gött att man igentligen kunde sova i två timmar till...
sedan efter skolan gick jag och matilda och åt Thai, kul att få kommentaren för andra gången idag "du och din jävla mat, du äter som en häst" ;)
sedan efter det gick vi och tränade, senare när jag kom hem hade jag en fet syster som var sugen på allt, så då blev det ännu mera mat! hehehehehe
tänkte snart sova eftersom jag ska upp 7 imorgon....
och efter skolan ska jag till torp en sväng med mamma och sedan hemmåt :)
ha en bra kväll allihoooopa!


Kommentarer
Postat av: anonymXD

ingen som förstår oss och vårat matbehov....

2011-01-20 @ 20:44:21
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0