kungligt

kan ju börja med att säga att jag är supertrött!
tränade förut på den långa rasten i skolan, sedan sista lektionen + den tråkigaste lektionen på hela veckan så var jag superduper hungrig och jag var inte ensam... därför satt jag och sandra och kollade på goda maträtter hela lektionen, sedan när jag skulle hem så hängde matilda med och vi gjorde pannkakor för 8 pers och efter det när båda var dömätta så gick vi och tog ett spinningpass på 30 minuter, gött träningsverk kommer jag ha imorgon kan jag lova!
imorgon blir det sovmorgon, skönt som bara den! därför ska jag bara ligga och slappa/chilla/softa/tare lungt/och alla dom där andra "coola" orden ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0