ännu en fredag

tjenus
nyss kommit hem från skolan och lite solning. kan ju bara säga att det inte är okej att ha två lektioner och sedan två timmar rast för att man tror att man ska ha en lektion till, men nej. Så jag satt i skolan två timmar extra idag. Tummen upp på det!
Hursomhelst, har varit sjuk hela veckan därför har det inte blivit några inlägg eftersom jag inte tar bloggen i förstahand...
ska snart dra mig hemmåt till mina päron efter att jag har tvättat klart, så får jag se vad jag gör ikväll blir iallafall till att ta det lungt för att ska på jobbintervju imorgon hihihihi
här får ni en söt bild på mulaan och fjunet


Kommentarer
Postat av: Smulan

varför gick inte jag också heta fjunet? // mvh mulan.

2011-03-25 @ 19:28:12
URL: http://smulanärenmulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0